Klandizie betekent het professioneel stimuleren van positieve klantbeleving. Dat gaat verder dan het toepassen van de regels uit een boekje. Klantvriendelijkheid  is een vak en dat kun je leren. Bij Klandizie zorg je op een speelse manier voor bewustwording en vervolgens voor feitelijke gedragsverandering door middel kennis van producten, samen discussiëren over situaties die in een bedrijf kunnen voorkomen. Het is een alternatief voor opleiding, training en coaching. Je kunt het zelf als bedrijf op elk gewenst moment spelen.

Bewezen effectief
In-Store Futurelab heeft samen met foodretailers onderzocht welke competenties de medewerker nodig heeft voor de toekomst. In een aantal sessies is gedetermineerd wat de belangrijkste skills zijn (gastvrijheid, passie, empathie). Op basis van deze skills heeft Zuyd Hogeschool samen met Jeannine Sok een dit bordspel ontworpen. Klandizie is uitgebreid getest en het educatieve effect is onderzocht in de supermarktretail.

Aanvragen
Via info@riclimbrug.nl kun je nu voorinschrijven voor een exemplaar van dit spel*.

* Aangezien de definitieve versie van het spel nog in ontwikkeling is kunnen we op dit moment nog niks zeggen over de prijs.

Bekijk hieronder een video over In-Store Futurelab en Klandizie